Logo Logo
Gruppieren nach: Autor/Autorin | Dokumententyp | Datum
Anzahl der Einträge auf dieser Ebene: 4.

2. Dezember 2022

Kiel, Ewald; Weiss, Sabine (2022): Good teaching—The adaptive balance between compulsion and freedom. Frontiers in Education, 7. ISSN 2504-284X

2024

Leonhardt, Annette und Tirussew, Teferra (Hrsg.). (2024): Inclusice Education in Africa. 1. Auflage 2024 ed. Beltz Juventa, Weinheim. ISBN 978-3-7799-7832-9; 978-3-7799-7833-6

26. April 2024

Meyer, Barbara E.; Gaertner, Elena; Elting, Christian (2024): Closing the Gap: The Tripartite Structure of Sustainability as a Tool for Sustainable Education—A Systematic Literature Review. Sustainability, 16 (9): 3622. ISSN 2071-1050

30. Oktober 2024

Wolfsperger, Joana; Mayer, Andreas (2024): A brief research report on the efficacy of a RAN training in elementary school age children. Frontiers in Education, 9. ISSN 2504-284X

Diese Liste wurde am Tue Dec 17 21:02:08 2024 CET erstellt.