Leonhardt, Annette und Tirussew, Teferra (Hrsg.). (2024): Inclusice Education in Africa. 1. Auflage 2024 ed. Beltz Juventa, Weinheim. ISBN 978-3-7799-7832-9; 978-3-7799-7833-6
Veröffentlichte Publikation
7832_Leonhardt_SOF6_Inhalt.pdf
Abstract
Since it’s entry into force, the UN CRPD has been signed or ratified by most countries in the world, including a great number of African countries. The book includes a selection of African countries which outline and elaborate on the current status and future perspectives of each respective country. The result is a kaleidoscope of various forms of school inclusion, which will undoubtedly stimulate discussion and provide much food for thought.
| Dokumententyp: | Buch |
|---|---|
| Organisationseinheit (Fakultäten): | 11 Psychologie und Pädagogik > Department Pädagogik und Rehabilitation |
| DFG-Fachsystematik der Wissenschaftsbereiche: | Geistes- und Sozialwissenschaften |
| Veröffentlichungsdatum: | 26. Okt 2023 07:17 |
| Letzte Änderung: | 08. Mar 2024 13:37 |
| URI: | https://oa-fund.ub.uni-muenchen.de/id/eprint/923 |
![Publikation bearbeiten['Plugin/Screen:render_action_img_suffix' not defined] Publikation bearbeiten](/style/images/action_view.png)